Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Tsunoda bespreekt toekomst van Kinect


Door Rene Groen op 10-04-2012 om 16:16
Bron: MCV UK

Sinds de aankondiging van Kinect is Kuda Tsunoda aangewezen om als gezicht namens Microsoft te fungeren en aankondigingen te doen, vandaag blikt hij vooruit op de toekomst van de Xbox 360 accessoire.

De woordvoerder laat weten dat we uiteindelijk uit mogen kijken naar het herkennen van tonen in onze stem en een interpretatie van onze stand ten opzichte van de camera. Hij spreekt hierbij de hoop uit dat gamers zich als een ware acteur zullen voelen binnen een verhaal.
quote:
"We hebben zoveel werk verzet op het gebied van software om de mogelijkheden van Kinect te verbeteren. Sinds Kinect op de markt is hebben we het mogelijk gemaakt om vanaf een stoel te spelen, objecten in te laten scannen en games opnieuw te creëren. Met een game als Kinect Rush kunnen spelers zichzelf inscannen en ze in Pixar karakters omtoveren, hetgeen geweldig is."

Voor Tsunoda is Mass Effect 3 een goed voorbeeld van hoe ver Kinect is gekomen. Er is een grotere integratie van Kinect in verschillende titels, hetgeen een manier is om meerdere fans aan te spreken. Een ander voorbeeld is Kinect Star Wars, een voorbeeld van responsiviteit door het hanteren van een lightsaber, waarbij een hoop werk verzet is om de actie één-op-één naar het scherm te brengen. Het zijn deze tweede generatie Kinect titels die steeds meer laten zien.
quote:
"Het is fantastisch om te zien hoe Kinect op steeds meer manieren wordt gebruikt. Persoonlijk ben ik dagelijks verbaasd door hetgeen wat ik van de ontwikkelaars zie. Dit is dan ook waar ik het meest enthousiast over ben: hoeveel ruimte er is om steeds weer te innoveren met Kinect."



16:22  Resident Evil 6 verschijnt eerder?
16:04  Epic staakt werk voor Bulletstorm 2
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Weslii op 10-04-2012 om 16:25 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Als je nou eerst eens regelt dat de nederlandse voicecommands werken kun je daarna verder gaan met de blaaskaak uithangen, hoog van de toren blazen en andere luchtfietserij.

Boogieboyz op 10-04-2012 om 19:19 [Niv: 303 / Exp: 15154]
lol, luchtfietserij

Vaizard op 10-04-2012 om 21:12 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Ik vind het ook belachelijk dat voice commands nog niet werken in het Nederlands. Dalijk is de nieuwe xbox er en komt het uiteindelijk.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Kinect
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2010
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:


Meer media