Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

MAG ontvangt grootse patch


Door Rene Groen op 01-03-2010 om 07:51
Bron: CVG

Met 256 man in teams online samen werken om je tegenstander de baas te zijn, dat was het uitgangspunt van MAG toen deze bij de E3 van 2008 gepresenteerd werd.

In de game-industrie werd er lacherig over gedaan, maar inmiddels is de game uitgebracht en behalen veel gamers er plezier uit. Toch waren er nog de nodige kritische punten die aangepakt diende te worden, en middels een grootschalige patch heeft Sony dit willen bereiken, niet voor niets noemen ze het de grootste en belangrijkste patch tot nu toe. We zien dit ook zeker terug in de lijst met punten die aangepakt worden:

quote:
Gameplay

- Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see "Weapon" section below)
- Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.
- Fixed bug in SVER's Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.
- Added a "solid tone" sound effect near the end of a charge's beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.
- "Medium Improved" Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.
- Changed resuscitated player's camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.
- Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.
- Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.
- Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy.
- All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.
- Mines that haven't been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).
- Fixed bug that prevented "fully-resuscitated" players with more than 100 health points from receiving their full HP.
- Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.
- Players no longer lose leadership points after entering "Veteran Mode."

Weapons

- "From the hip" firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.
- Tuned weapon damage for all three factions.
- Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they're less effective at long distances.
- Made Battle Rifles more effective.
- Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren't intended to do so.
- Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).
- Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.
- Increased spread on shotguns.
- Improved animations for rocket launchers.

Graphics

- Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.
- Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air to eliminate unintended FX issues.
- Added realistic fogging effects to sky-domes.

Technical

- Fixed most conditions that caused players to be caught in a "respawn loop" which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.
- Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.
- Improved client-side stability.


07:51  Naugty Dog betrekt grotere studio
07:50  'Epic Mickey moet Nintendo kwaliteit leveren'
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Divine Rage op 01-03-2010 om 08:50 [Niv: 97 / Exp: 4851]
"- Added a "solid tone" sound effect near the end of a charge's beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area."

Die mis ik bij meer games.

Icecubez op 01-03-2010 om 09:00 [Niv: 45 / Exp: 2261]
Oke mooi zo, en nu graag dlc
Wat zou deze game master zijn als je ook je character kon aanpassen behalve zijn uitrusting.
Ik zit echt te wachten op een soort Mag of BFBC gemixt met ABP.

Gast (213.207.120.xxx) op 01-03-2010 om 11:06
je kunt je character wijzigen;

Armory > select loadout > armor (head/body etc. te wijzigen)

Manji op 01-03-2010 om 11:16 [Niv: 19 / Exp: 945]
welke versie van update is dit ???? 1.04???

Icecubez op 01-03-2010 om 12:13 [Niv: 45 / Exp: 2261]
Gast :
Ja dat je je armor kan wijzigen wist ik, maar ik bedoelde was leuk geweest als je alles kon customizen.
Vooral in een online only game.

Mr White25 op 01-03-2010 om 12:53 [Niv: 58 / Exp: 2879]
<Gebruik voortaan de nieuwssubmit, achteraf klagen hebben we niets aan>

Gewijzigd door Rene Groen op 01-03-2010 om 14:11

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
MAG
Type:
Game
Releasedatum:
29-01-2010
Ontwikkelaar:
Zipper Interactive
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media