Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Nieuws:

Bioshock 2 zonder LAN en dedicated servers


Door Rene Groen op 28-01-2010 om 14:25
Bron: The Cult of Rapture

Bioshock stond bekend vanwege zijn sterke singleplayer, maar in Bioshock 2 doen ze er nog een schepje bovenop door een multiplayer toe te voegen.

Vandaag leren we echter dat de PC versie geen ondersteuning krijgt van LAN of dedicated servers. In de Q&A sessie op de website The Cult of Rapture leren we dat de ontwikkelaar veel tijd nodig had om een multiplayer te ontwikkelen, er was namelijk geen ondersteunende code aanwezig in de codebase van het eerste deel. Ze komen hierbij voor een keuze te staan: of je doet een heleboel wat uiteindelijk niet 'af' voelt, of je doet minder dingen die allemaal sterk uitgewerkt zijn. Ze kiezen voor het laatste en om die reden zal de game geen LAN of dedicated server ondersteuning krijgen.


14:25  [Upd.] Korter laden Bayonetta door installatie-patch
14:20  MP Demo van BF: Bad Company 2 op Live
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Orian op 28-01-2010 om 15:02 [Niv: 67 / Exp: 3361]
Volgens mij gewoon een smoesje, zodat ze geen dedicated servers hoeven neer te zetten (= moeilijker voor piraten om op te komen). Bioshock draait op de Unreal Engine 3, die ondersteunt echt wel multiplayer, hell, Unreal tournament leeft er zelfs van...

Gewijzigd door Orian op 28-01-2010 om 15:14

Gast (213.84.221.xxx) op 28-01-2010 om 15:09
idd ja een dikke leugen

LancoolK62 op 28-01-2010 om 15:15 [Niv: 6 / Exp: 318]
@ orain:

news zeg dat servers niet zijn. waarom denk jij wel???

Gast (24.132.160.xxx) op 28-01-2010 om 15:16
@ Orian lees de laatste regel nog eens... Ze kiezen voor het laatste en om die reden zal de game GEEN LAN of dedicated server ondersteuning krijgen.

Orian op 28-01-2010 om 15:21 [Niv: 67 / Exp: 3361]
Had het inmiddels verbeterd, foutje van mijn kant, maar idee blijft hetzelfde...

Gewijzigd door Orian op 28-01-2010 om 15:21

Gast (80.200.8.xxx) op 28-01-2010 om 17:09
Wie verzint er nu multiplayer in Bioshock... :r


@Lancool: please get some Dutch education... :r

Gast (94.212.135.xxx) op 28-01-2010 om 23:39
Wat dacheten jullie van: Je doet een heleboel, en als het uiteindelijk niet 'af' voelt dan kom je van je reet af en doe je een heleboel meer!

Geen LAN en geen dedicated servers is alleen acceptabel wanneer deze game singleplayer-orientated wordt.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bioshock 2
Type:
Game
Releasedatum:
09-02-2010
Ontwikkelaar:
2K Marin
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media