Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Ninja Gaiden Sigma 2 met 370.000


Door Joni Philips op 10-11-2009 om 13:06
Bron: GameFront

Met Ninja Gaiden Sigma 2 lanceerde Tecmo een succesvolle Ninja Gaiden II remake op de PlayStation 3. Ninja Gaiden Sigma II bevat onder andere een coöp en twee nieuwe speelbare personages bevat met elk hun eigen verhaallijn.

Tecmo Koei kondigt vandaag aan dat Ninja Gaiden Sigma 2 sinds de release 370.000 keer is verkocht. De game verscheen op 29 september in Noord-Amerika, op 1 oktober in Japan en op 2 oktober in Europa. De game is dus ongeveer zes weken beschikbaar.



14:12  Avatar met 39 achievements
13:02  Acht screenshots Gran Turismo 5
 Reacties (18)
 Pagina: 1
Gast (77.250.209.xxx) op 10-11-2009 om 13:18
das niet veel

groente12 op 10-11-2009 om 13:20 [Niv: 51 / Exp: 2536]
gaat dus net zoals de eerste deel op ps3 ongeveer iets meer dan een half miljoen verkopen.

Rurouni op 10-11-2009 om 13:30 [Niv: 14 / Exp: 722]
wist niet eens dat ie gemaakt werd/uit kwam

Gast (131.174.244.xxx) op 10-11-2009 om 13:31
370.000 spelers en nog geen één met de platinum trophy :D

No'tje op 10-11-2009 om 13:33 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Netjes?

Gast (213.17.116.xxx) op 10-11-2009 om 14:39
@ gast

Hoezo nog geen 1 met platinum trophy, hoe zie je dat?

Scar op 10-11-2009 om 14:39 [Niv: 90 / Exp: 4507]
^^ Ben ik

Gast (94.211.60.xxx) op 10-11-2009 om 14:44
Aantal lag veel hoger bij de 360

Gast (82.174.249.xxx) op 10-11-2009 om 14:55
^ Maar mensen zagen niet in dat NGII eigenlijk een flop was. Nu weet men beter :) Of ja... flop. Gewoon lang niet zo goed als men gehoopt had.

Gast (131.174.244.xxx) op 10-11-2009 om 14:57
@ Scar, omdat alleen de 'complete all team missions' trophy voor echte problemen zorgt. Zo zijn Ultimate Ninja 1 en 2 vrijwel onmogelijk om te halen. Daar kan je zien aan de top rank of iemand deze gehaald heeft. Blijkbaar zijn er twee mensen (team...) die deze 2 uiteindelijk gehaald hebben, maar zij missen een boel andere trophies waardoor gesuggereerd worden dat de 2 personen die het onmogelijke hebben gedaan, waarschijnlijk devs van team ninja zijn.

Dusss, niemand heeft nog platinum :D

Squit888 op 10-11-2009 om 15:30 [Niv: 26 / Exp: 1310]
Ik heb het spel maar er zijn van die bosses die niet te doen zijn en dan speel je het spel bijna niet meer

Gast (80.254.146.xxx) op 10-11-2009 om 16:07
Nou, 370.000 wereldwijd is niet bepaald een success, volgens mij is dat MadWorld niveau. Dubbele standaard wordt weer eens duidelijk; als een Wii game zoveel verkoopt is het een dikke flop, is het een PS3 game een success...

Roderick op 10-11-2009 om 16:13 [Niv: 417 / Exp: 20866]
370.000 stuks in 6 weken valt ook geen flop te noemen. Een succes is het ook nog niet, maar het is niet hopeloos.

Gast (95.96.152.xxx) op 10-11-2009 om 17:21
Voor veel games is het moeilijk om de 370000 de halen hoor.

Gast (217.120.10.xxx) op 10-11-2009 om 17:22
soort Uncharted principe dus. als ie elke 6 weken 370.000 stuks verkoopt over een periode van 2 jaar is het dus wel een succes *D

Gast (80.56.144.xxx) op 10-11-2009 om 18:46
NG2 zoog behoorlijk, veel cheapshotten, en de camera was nog kutter dan in het eerste deel.
Ik heb het eerste deel op Master Ninja uitgespeeld.

NGS2 moet behoorlijk veel verbetering opgeven wil het aanslaan.

No'tje op 10-11-2009 om 20:24 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Het is ook een port van een oude game dus das best netjes imo.

Joni Philips (Eindredacteur) op 11-11-2009 om 12:03 [Niv: 1182 / Exp: 59089]
Je moet ook onthouden dat Sigma 2 maar een port is, en dus een pak goedkoper om te maken. Als Sigma 2 een half miljoen haalt en Ninja Gaiden II geen verlies draaide op 1 miljoen, dan draait Sigma 2 ook geen verlies.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Ninja Gaiden Sigma 2
Type:
Game
Releasedatum:
02-10-2009
Ontwikkelaar:
Team Ninja
Uitgever:
Koei Tecmo Games
Media:








Meer media