Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Nieuws:

EverQuest video toont zestiende uitbreiding


Door Joni Philips op 13-08-2009 om 09:12
Bron: GameTrailers

In 1999 lanceerde Sony Online Entertainment de MMORPG EverQuest op de PC, waarna men vijftien uitbreidingen lanceerde. Nu werkt Sony Online Entertainment aan EverQuest: Underfoot, de zestiende uitbreiding voor EverQuest.



11:03  Trailer Dragonica
09:05  DJ Hero met vijf video's
 Reacties (62)
 Pagina: 1 | 2 | 3
Gast (217.166.76.xxx) op 13-08-2009 om 09:48
16e?

Ik vind Final Fantasy XI online al veel met haar 4 expansions en totnutoe 2 mini-expansions...

16...

Velqor op 13-08-2009 om 11:59 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Yup ze ondersteunen de game erg goed,
grappig, aangezien het zo'n oude game is. wel goed nmatuurlijk

XIX op 13-08-2009 om 12:33 [Niv: 20 / Exp: 1012]
Geweldige ondersteuning, maar of je daar blij mee moet zijn? Ik bedoel Bij WoW heb ik het na de 2e uitbreiding al voor gezien gehouden, te weinig vernieuwing. Zou beter zijn voor mij als ze ipv xpac3 met WoW2 zouden komen. Maarja dit is wel leuk voor de fans.

btw hoeveel mensen spelen dit nog dagelijks?

Velqor op 13-08-2009 om 12:38 [Niv: 191 / Exp: 9548]
XIX

Hallo? Blizzard is apart,
Blizz maakt uitbereidingen die patches horen te zijn, ik bedoel bij EQ 1 & 2 , Warhammer online , Age of conan.. Daar hebben ze patches van niveau. en eigelijk altijd Gratis uitbereidingen.

Ja, Everquest 1 heeft dus goede ondersteuning waar je blij mee kan zijn.


En spelen nog best veel mensen dagelijks voor zo'n oude mmorpg, daar verbaasde ik me ook over

XIX op 13-08-2009 om 13:08 [Niv: 20 / Exp: 1012]
Wat zit er allemaal in die andere Xpacs dan? Ik vond dat de Blizzard Xpacs genoeg met zich mee brachten.
Ik vindt alleen dat Blizzard veel te langzaam is met patches door het balancen het dan alsnog de laatste tijd kwalitatief VER onder de maat zit, maar qua inhoud vond ik het altijd wel voldoende.

Ik bedoel in hun XPACS zit er of een nieuwe class of nieuwe rassen, een nieuw contitnetn met quests om je te begeliedien 10 levels lang, 1 nieuwe Battleground op zn minst, nieuwe proffesion, zowieso neiuwe items en nu ook die kapperszaak (dansstudio is nog odnmerweg hoop ik voor de mensen die het spelen)

Wat heeft een Everquest uitbreiding dan allemaal?
Want in deze (slechte) trailer zie ik alleen dat je Giants kan doden.... >.> Yippiee

Gewijzigd door XIX op 13-08-2009 om 13:09

Gast (84.81.221.xxx) op 13-08-2009 om 13:16
@Dellion: Expansions die patches horen te zijn? Jongeman, er is een reden waarom Blizzard zoveel awards krijgt voor iedere expansion die ze maken (niet alleen voor WoW, maar ook voor Warcraft II/III, Starcraft en Diablo).

Velqor op 13-08-2009 om 13:27 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Gast (84.81.221.xxx)

Idd, als je bijvoorbeeld kijkt naar Warhammer, [even snel 1 voorbeeld] daar was een uitbereiding, uiteraard GRATIS die voor warhammer begrippen ongeveer hetzelfde was als WOTLK.
En ook bij Age of conan, een mmorpg die hard faalt voegt een paar gebieden toe als patch.

XIX

Tuurlijk zijn de EQ uitbereidingen anders. Het is immers een spel uit 1999.
En, bij andere spellen worden dingen die jij net noemt uit de uitbereidingen in WoW toegevoegd als patch. of uitbereidingen maar dan GRATIs. toch een verschil

Gewijzigd door Velqor op 13-08-2009 om 13:28

Gast (212.187.42.xxx) op 13-08-2009 om 13:39
eh

Cylob op 13-08-2009 om 14:22 [Niv: 17 / Exp: 846]
EQ2 expansions zijn altijd heel groot.
Elke keer een nieuwe level cap of een achievement cap.
Nieuwe questzones met bergen quests.

Ook zo'n 5 raidzones met ongeveer 5-8 bazen gemiddeld.
Raidzones zijn meestal ingedeeld van makkelijk naar moeilijk.
Meestal zijn hardcore guilds wel een half jaar zoet om alle zones te clearen.
Casual guilds meestal pas als de volgende expansion al gearriveerd is.

Vreemd dat je bij WoW steeds hoort dat de hardcore guilds alle raidzones leegvegen na een week of wat.
En dan weer heel lang op nieuwe content moeten wachten: zou ik zo zat zijn.

Gewijzigd door Cylob op 13-08-2009 om 14:23

Velqor op 13-08-2009 om 17:02 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Cylob

Idd, zelfs de uit 1999 komende Everquest 1 kan nog betere uitbereidingen maken

Brastin op 13-08-2009 om 18:47 [Niv: 58 / Exp: 2921]
Dellion SHAME ON YOU!!!!

Je noemt warhammer... je noemt AOC .... En EQ1/2 ....

Waar is LOTRO??????????

XIX op 13-08-2009 om 19:35 [Niv: 20 / Exp: 1012]
Ik hoor heel veel WoW bashing (ben zelf niet meer een Wow of Blizzard fan) maar tot nu toe denk ik nog steeds dat WoW beter is dan EQ1 en 2 en AoC en Warhammer.....nieuwe gebeiden via patches zit ook in WoW hoor. En dat de EQ1 uitbreidingen anders zijn slaat helemaal enrgens op. Uitbreiding voor dat spel, moeten juist groter zijn, minder tijd steken in high end textures, polygon count etc, je zou denken met de gfx die dat spel heeft dat de patches tenmisnte kwantitatief beter zijn, maar blijkbaar neit dus :S Dan is een 16e uitbreiding ook neit raar te noemen. Neem 3 a 4 van dit soort uitbreidingen bij elkaar en je hebt 1 fatsoenlijke uitbreiding :S

Ik kan het natuurlijk heel erg mis hebben, maar jullie vertellen dan ook niet wat er zo veel beter is aan die uitbreidingen van hun tov die van WoW

(behalve dat het gratis is soms, maar dat is ook zeker niet alles)

ps. De reden dat WoW raids zo snel gecleared worden is omdat ze bij WoW willen dat meer mensen het te zien krijgen dus makkelijker gemaakt, (anders kan je moeilijk zoveel klanten tevreden houden, als je maar 10% de nieuwe raids laat zien)
Ik denk dat EQ procentueel meer die hard gamers
heeft dan WoW en dus ook moeilijekr gemaakt kan worden

Velqor op 13-08-2009 om 20:09 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Brastin

Haha tuurlijk, één van mijn favo's gemist .. dom van me, je hebt gelijk

XIX

Het is geen WoW bashing het is waarheid. Niemand zegt WoW is stom om die en die reden, nee we vertellen alleen hoe het OOK kan. Zoals Eq 2 en anderen.
Welk gebied werd toegoevoegd bij WoW dan? via patch??
Heb jij überhaupt EQ 1 wel gespeeld met die onzin die je opnoemt?

Als je wil zien hoe die uitbereidingen bij andere spellen zijn, ik zou zeggen neem er eens een kijkje, voor bijna alles heb je een trial.


vind het wel nep dat alles zo makkelijk gemaakt is bij WoW, Als je een echt goede MMORPG wil hebben moet je zowel voor Hardcore gamers als normale gamers ruimte hebben. Makkelijke en moeilijke dungeons dus. zo moeilijk moet dat niet zijn toch?

XIX op 13-08-2009 om 20:35 [Niv: 20 / Exp: 1012]
Dellion

For the record ik vindt WoW wel stom btw, maar dat terzijde.
Isle of Quel Danas werd in patch 2.4 denk ik toegevoegd. Dan heb je nog de gedeeltes zoals Ogri'la, Skettis, Argent tournemaent grounds wellicht niet helemaal nieuw, maar net zo goed, omdat er voorheen op die plekken niks te doen was, maar dankzij die patches dus opeens wel.

En nee ik heb EQ1 niet gespeeld? Jij wel? Ik hoop van wel, dan kan jij me namelijk nu eindelijk vertellen wat ik dus allemaal fout heb daarover.
Dus ik wil EQ1 en 2 etc allemaal niet bashen, ik ben gewoon benieuwd wat hun uitbreidingen zo speciaal maakt tov van die van WoW. Dus kan je a.u.b. vertellen wat er allemaal in zo een uitbreiding zit wat het zo goed maakt?
Btw heb jij WoW wel eens gespeeld?

Een echt goede MMORPG moer zowel hardcore en casual gamers aanspreken is makkelijker gezegd dan gedaan. Je zegt wel dat het niet zo moeilijk is, maar ik zie weinig MMO's die zo goed zijn als WoW en die beide doelgroepen aanspreken.
Als je Fanbase nou eenmaal zo groot als die van WoW wordt, dan kan je niet iedereen tevreden houden en dan ga je maar voor de meerderheid, bij WoW dus de casuals blijkbaar.

Velqor op 13-08-2009 om 21:11 [Niv: 191 / Exp: 9548]
XIX

Eventjes van Wikipedia gehaald om het makkelijk te houden

TBS is the thirteenth expansion for the EverQuest universe, released in 2007. It features over 60 new raids and group missions and allows characters to raid pirate vessels. The content is intended for characters of level 55 and higher.

Zie mijn voorbeeld, al een wat oudere expension, maar toch zie je het verschil al. 60 nieuwe raids of groep missies [wat je ongeveer kan zien als raids] En dan niet te vergeten nog een aantal zones tegevoegd. Bij WoW is het ALTIJD maar 1 á 2 dungeons/raids en klaar.

Everquest 1 is echter wel érg verouderd dus meer wil ik hem ook niet gaan verdedigen. Grotere broer EQ 2 is echter wel goed

En JA ik heb WoW gespeeld. achter af gezien waste of time aangezien er toen de tijd al veel betere MMORPG's waren, érg jammer. Pre-TBC was het namelijk nog leuk, er was nog een klein beetje skill nodig om iets te kunnen en bosses waren moeilijker, waarom het nu allemaal zo mieterig is geworden is me een raadsel.

zie je geen mmo's die beide doelgroepen aanspreken? Kijk verder dan je neus lang is aub.
lijstje

Aion < Wedden! mag dan nog wel niet uitzijn toch hoort ie erbij
Lord Of The Rings Online
Everquest 1
Everquest 2
Vanguard < maybe..
Atlantica online < ook best wel
Age of Conan < als je even over de bugs heen kijkt
Dark ages of Camelot
Eve online
Lineage 1&2 <voor chinese enzo
Perfect world.

en zo kan ik nog wel even door


Gewijzigd door Velqor op 13-08-2009 om 21:12

Cylob op 13-08-2009 om 21:16 [Niv: 17 / Exp: 846]
http://everquest2.station.sony.com/expansions.vm

Hier is een overzicht van alle EQ2 expansions.
Verder kwamen er de eerste jaren ook nog adventure packs uit.
Ook komen er regelmatig updates met een nieuwe instance of raidzone.

Overigens krijg je als je de laatste versie van de game koopt alle expansions / adventure packs er bij. Echt heel veel content: daar ben je jaren zoet mee.

Toch is het tofste van de game de community. Veel volwassenen en een erg goede sfeer op de chat channels. Wordt ook veel door vrouwen gespeeld, wat de sfeer ook wel ten goede komt.
Ik vermaak me nog steeds met de game.

Weinig WoW gespeeld. Alleen een paar dagen beta. En een jaar terug nog een paar dagen. EQ2 kwam rond dezelfde tijd uit als WoW en greep me wel meteen. Kwestie van smaak. Ik was wel een Blizzard fan door Diablo, dus ik stond wel open voor WoW geloof ik.

Seiniyta op 13-08-2009 om 21:18 [Niv: 14 / Exp: 723]
Wrath of the Lich King introduceerde een nieuwe class, rond de 700 nieuwe quests, nieuwe battlegrounds, een stuk of 15-16 nieuwe instances, de herintroductie van Naxxranas, dan heb je nog de raid Eye of Eternity, Obsedian Sanctum, Vault of Archevon.

Oja, dan ook nog een gigantische nieuw continent die prachtig is gemaakt.

Dan, de laatste 2 major patches brachten elk een nieuwe raid (Ulduar is op dit moment de raid die het langst duurde om volledig gecleared te worden in de geschiedenis van WoW. Zelf langer dan Ahn'qirai.) en de laatste zelf een hele grote nieuwe battleground en een heroic instance.

Dellion, het is misschien minder dan Everquest (wat normaal zou moeten zijn als je bedenkt dat het voor de devs kinderspel nu moet zijn om nieuwe dingen toe te voegen op een engine van meer dan 10 jaar oud!

Edit: De reacties gaan hier snel.

60 nieuwe raids? Ik denk dat die dan verre van het niveau van een Ulduar of een Molten Core halen.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat men in een relatief kort tijdsbestek zoveel kwalitatief goede raids kunnen maken.

btw, Ik vind het gemakkelijker worden van WoW alleen maar een zegen. Ik ben nu niet echt een hardcore speler en wil toch wel eens die end game content zien die me anders altijd voorbijgaat omdat je die gear nodig hebt om überhaupt mee te mogen doen aan die raid.




Gewijzigd door Seiniyta op 13-08-2009 om 21:23

Velqor op 13-08-2009 om 21:24 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Seiniyta

Ja leuk allemaal maar het probleem ELKE nieuwe dungeon zeggen ze bij ja hij word ook meer toegankelijk voor hardcore gamers. Sure my ass, in een uurtje heb je zelfs met een groep 7 jarige het dungeon al gecleard zonder ook maar één keer in moeilijkheden te komen. Grappig...

Seiniyta

Daar kun je je aardig in vergissen. Oude engines kunnen vaak juist extra lastig zijn aangezien die niet de juiste dingen van tegenwoordig hebben, handigheden. Het is allemaal nog 'ouderwets'
+ EQ is van Sony. en daar hebben ze allemaal nét wat minder geld dan Blizz

EDIT :

Nou, daar verbaas jij je nog over hoor. Wat voor kwalitatief uitstekende Raids ze hebben daar in EQ. En dan te bedenken dat vele nog uit 2000 en dergelijke stammen.
Bij het spelen van EQ 1 [meer 2] heb ik toch altijd het gevoel, waar heeft World of warcraft nooit dit berijkt. Dan zou het inmens veel beter zijn

Maar kwestie van smaak

Cylob

Ik heb ook nog Sub voor EQ 2 hoor. vind het nog altijd prachtig om te spelen en sfeer daar is idd héél goed, net als de systemen.. Goed chat systeem / guild systeem. En andere, ook voice chat ingame is wel vet

Gewijzigd door Velqor op 13-08-2009 om 21:26

Seiniyta op 13-08-2009 om 21:45 [Niv: 14 / Exp: 723]
@Dellion

Als bedrijf zijnde is het altijd van allerhoogste belang om zo efficient mogelijk te ontwikkelen en je tools te verbeteren zodat je nog efficienter kan werken. Daarom zou het meer dan logisch moeten zijn dat men zelf al die handigheden ontwikkelt hebben.
En meestal zijn oude enginese gemakkelijker omdat ze minder mogelijkheden bedienen. het word pas moeilijker als men dingen wilt doen waar de engine niet voor gemaakt is.


Je stelling dat een groep van 7 jarigen een dungeon al kunnen clearen zou ik graag eens zien.De instances zijn dan wel niet de moeiljkste die ik een game tegengekomen ben maar het gebeurt nog regelmatig dat we meerdere keren wipen, tot zelfs tien keer toe.Dus, ik denk dat je stelling een beetje ver overdreven is.

Trouwens, wil je uitdaging. Doe dan de achievement waar geen enkele van je Raid members sterft gedurende een hele Ulduar Raid op hard difficulty mode ;Veel success zou ik zeggen!

Ik zou graag een paar voorbeelden willen van wat je die prachtige raids noemt, ook ééntje die liefst een beetje recenter is dan het jaar 2000 want als je voorbeelden moet halen van bijna tien jaar terug om de geweldige raids van EQ te tonen...dan wilt dat zeggen dat de recentere raids niet zo leuk waren.


Velqor op 13-08-2009 om 22:38 [Niv: 191 / Exp: 9548]
Seiniyta

Dat is onzin, als beginnend game ontwikkelaar kan ik zeggen dat dat in sommige gevallen niet uitmaakt. ik heb hier bijvoorbeeld ook een oude engine [de naam is al moeilijk ] en de nieuwere Heroengine [ofzoiets] en ik kan je zeggen die oudere is het moeilijkste, simpelweg omdat ze sommige dingen niet kunnen veranderen als het oud is, maar dit is niet in elk geval en het kan best dat EQ's engine nu wel goed is ,ik weet het niet hoor

Inderdaad, dit is natuurlijk niet waar [zullen hooguit 90% 7 jarige zijn:p] maar dit was om te laten zien hoe lachwekkend [voor een hardcore gamer] het niveau daar op WoW is.
Hihi 10 keer? [sorry moest eff ]

En daar heb je wél helemaal gelijk in. Die achievement is wel goed! alleen jammer dat dit bij een enkele 'achievement' blijft en niet dat niveau verder omhoog haalt.......

Ik zou zeggen ga EQ zelf spelen [maar dan wel EQ2 aub] als ik dát moet uitleggen ben ik inmens veel tijd kwijt. Of google effe, ook genoeg info.

Maar kunnen we dit afsluiten [word hier moe van]
Elke game is gewoon anders punt.

Gewijzigd door Velqor op 13-08-2009 om 22:39

XIX op 13-08-2009 om 23:19 [Niv: 20 / Exp: 1012]
Dellion

Dus je klaagt over de moeilijkheids graad van WoW raids, maar wanneer je het over de Achievements hebt, die de core gamers lang genoeg zoet houdt, dan stel jed at het maar een acheivement is? Wat wil je dan? Uber loot? Want op Hard modes krijg je namelijk ook nog eens betere loot. En met de laatste patch heb je 10player raids, 10player hard mode raids, 25player raids 25player hard mode raids en dan heb je waarschijnlijk ook nog eens binnen die raids zelf nog hard modes. Dus ik denk dat je niks te klagen hebt over de moeilijkheidsgraad in WoW (tenzij het gaat over dat het te meoilijk is)

Oww en trouwens, je zou denken dat na 16 uitbreidingen je wel weet wat je engine aan kan en hoe het werkt, dus dat het een verouderde engine is is geen excuus om zo lang te doen over een uitbreiding die qua gfx het telkens meot afleggen.

Maarja , elke gamer is gewoon anders en jij waardeert andere dingen dan ik (of ergert je aan andere dingen dan ik) en daarom vinden we verschillende mmo's beter.

Het verandert dus niks aan het feit dat ik dit een uitbreiding is die de tijd van goede ontwikkelaars verspilt en dat jij het wss wel goed vindt.

Velqor op 13-08-2009 om 23:28 [Niv: 191 / Exp: 9548]
XIX

Het is niet om WoW te bashen maar iedereen die Pre-TBC heeft gespeeld weet dat het WoW van vandaag erg hard achteruit gegaan is. Dat is niet om vervelend te doen tegen de fans maar dat is nu eenmaal zo, zelfs de non hardcore gamers zeggen dat het achter uit ging na TBC. en daar sluit ik me bij aan.

Maargoed.
Heb geen zin om hier nog meer woorden over te zeggen, nog wel ééén ding.

AION
mwa nvm

Brastin op 14-08-2009 om 02:03 [Niv: 58 / Exp: 2921]
Oww en trouwens, je zou denken dat na 16 uitbreidingen je wel weet wat je engine aan kan en hoe het werkt, dus dat het een verouderde engine is is geen excuus om zo lang te doen over een uitbreiding die qua gfx het telkens meot afleggen.

Maar XIX+Seiniyta

Jullie lopen wel elkekeer over de engine van everquest te praten van ja het is zwaar veroudert dit zus en zo....

Waar zijn jou praatjes over de engine van wow dan want die zie ik niet??

Sorry maar als jij wilt beweren dat daar mooie graphics inzitten geef ik jou een tip: Bouw een computer van 800-1000 euro zelf inelkaar en ga ff AOC spelen of Lotro op ULTRA high en DX10 AUB hou maar op over de grapichs of engines van andere spellen als je WoW speelt want dat slaat natuurlijk helenmaal nergens op.

Gast (77.163.215.xxx) op 14-08-2009 om 11:39
Brastin

hihi, agreed :9

Cylob op 14-08-2009 om 11:43 [Niv: 17 / Exp: 846]
@ Brastin

AOC / LotRO: je noemt precies 2 games op die ik met open armen heb ontvangen in de afgelopen jaren.
En inderdaad: ze zagen er alletwee geweldig uit.
Alleen na twee maanden heb ik ze weer gelaten voor wat het was. Miste de mensen uit Everquest. Plaatjes zijn cool, maar uiteindelijk zijn is het voor mij de community die het verschil maakt.
Ook was in beide games het raiden gewoon niet goed uitgewerkt en dat is toch waar het bij mij om draait.

Wat ook bizar was waren de flamewars de eerste weken op de LotR chat over of WoW nu beter was of niet. De game was overspoeld met WoW-ers die op zoek waren naar een nieuwe game en dat blijkbaar niet vonden in LotR. En bleven maar schreeuwen dat LotR zoog. Heeft voor velen de openingsweken aardig verziekt.

AoC werd ook overspoeld door ex-WoW-ers en werd een groot grind-festijn. Ook veel fanboy gedoe op de chat en veel aso gedrag qua gameplay. Trok ik ook niet. En met mij velen...

Gewijzigd door Cylob op 14-08-2009 om 11:57

 Pagina: 1 | 2 | 3

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
EverQuest: Underfoot
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Daybreak Game Company
Uitgever:
Daybreak Game Company
Media:
Geen media gevonden