Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

LucasArts: 'Fracture is écht next-gen'


Door Rene Groen op 21-03-2008 om 19:24
Bron: CVG

De term 'next-gen' gamen werd bedacht toen de nieuwste consoles hun intrede deden, ondanks dat de console nu al even op de markt zijn zegt LucasArts dat de meeste games er nog steeds geen gebruik van maken.

Volgens de studio is Fracture, één van hun eigen titels, wel één van de games die de limieten van de next-gen opzoekt en er zelfs aan voorbij wil gaan. Alle processorkracht in de PlayStation 3 en Xbox 360 wordt aangesproken, het gaat hierbij niet zozeer om de grafische kracht (iets wat veel andere games doen), maar ook om de gameplay.

In Fracture kun je als speler het landschap hervormen, bijvoorbeeld door deze te verlagen en te verhogen. Het is deze vorm van gameplay die veel van de next-gen vraagt en als we LucasArts mogen geloven gaan ze dit dus ook leveren.


19:30  Atari geeft ons theorielessen voor de auto
19:17  Initial D naar de Nintendo DS?
 Reacties (12)
 Pagina: 1
marino op 21-03-2008 om 19:29 [Niv: 90 / Exp: 4520]
als je nu iets next-gen gaat noemen zou je het over de nieuwe ps/xbox/nintendo moeten hebben

dark lars op 21-03-2008 om 19:31 [Niv: 108 / Exp: 5400]
maar wat is next gen wie bepaalt dat? wij?

Gast (80.61.56.xxx) op 21-03-2008 om 19:36
die screens lijken wel van een gamecube spel

Uchiha_Shadow op 21-03-2008 om 20:04 [Niv: 344 / Exp: 17178]
Dat is toch helemaal geen nieuwe gameplay Volgens mij willen ze gewoon inspelen op al die uitspraken die mensen doen over hoe weinig van de next-gen kracht ze gebruiken en het gebrek aan nieuwe gameplay.

Dit ziet er gewoon uit als shooter #48207, veel te grauw en grijs voor mijn smaak.

irq10 op 21-03-2008 om 20:11 [Niv: 59 / Exp: 2956]
@ Uchicha

Juist. Standaard in een dozijn shooter. Wanneer kappen ze nou eens met dit ?

Kom met iets orgineels a la LBP ofzo..

First person shit ben ik echt zat aan het worden.

prangstar op 21-03-2008 om 22:34 [Niv: 99 / Exp: 4926]
lucas arts maakt anders ook force unleashed, als je het over next gen wilt hebben.

Vaizard op 21-03-2008 om 22:40 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Wat 'n negatieve meuk hier zeg. Dit is tenminste iets anders dan 'n standaard shooter...

Stammetje91 op 21-03-2008 om 23:18 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Als ze zich echt op de gameplay gaan storten, niet zozeer op de graphics en hun gameplay beloftes ook daadwerkelijk inlossen dan hebben ze echt een ongelofelijk toffe nieuwe franchise. Ik ben alleen bang dat ze hun beloftes niet waar kunnen maken en het een 'Molyneux'-tafereel gaat worden (Ik heb trouwens niets tegen Peter Molyneux, ik vind zijn games hartstikke tof. Maar hij komt zijn beloftes gewoon niet na.). Maar ik blijf de hoop erin houden.

killer1000 op 21-03-2008 om 23:55 [Niv: 13 / Exp: 655]
Als hij echt de limiet van beide console willen benutten of zelf verder gaan, dan kunnen ze eerst beter met de PS3 beginnen omdat de PS3 steeds beperkt tot 25% a 30% van de kracht word gebruikt, dan heb ik wel steeds over de cell power

De 360 is al tegen 90% en dat zal voor hen niet echt een uitdaging zijn als je hem moch geloven, tenzij als hij de 10% nog uit kan persen

Maar goed, het zal wel cool al beide console flink worden beproeft

Groeten van Willem

Gast (62.45.154.xxx) op 22-03-2008 om 00:48
Xbox is dan ook al veel langer uit als de PS3 ;) Laat de ps3 het nu maar een keer zien :)

Cain op 22-03-2008 om 10:40 [Niv: 147 / Exp: 7344]
In Fracture kun je als speler het landschap hervormen, bijvoorbeeld door deze te verlagen en te verhogen.

Nou nou, wat next-gen. Dat kon in Roller Coaster Tycoon ook al.

Zwaf op 23-03-2008 om 20:55 [Niv: 14 / Exp: 711]
LOL @ Cain

Heb net ef gameplay video zitten kijken ( http://www.gamespot.com/video/939323/6184665/fracture-gameplay-movie-4 ) en daar werd me ook duidelijk dat het aardig was CPU vreet. Niet zo zeer het eerste deel, maar wel als je dat land voor hem zo ziet golven en alles erop meegolft; dat is zwaar.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Fracture
Type:
Game
Releasedatum:
10-10-2008
Ontwikkelaar:
Day 1
Uitgever:
LucasArts
Media:








Meer media