Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Ed Boon: 'Games ontwikkelen is steeds lastiger'


Door Rene Groen op 29-11-2007 om 17:30
Bron: Videogamer

Ed Boon kennen we natuurlijk allemaal van de legendarische Mortal Kombat games, de beste man loopt dus al enige tijd mee in het wereldje.

In deze tijd heeft Ed Boon de nodige veranderingen gezien en op dit punt verteld hij dat het steeds lastiger en duurder is om een game te maken. Tegelijkertijd ziet hij ook dat de uitdaging juist steeds groter is geworden door de innovatie en verschillendheid van de diverse consoles. Eén van deze innovaties is het online gamen, dit heeft vele deuren geopend om met nieuwe features te komen.

Om een vergelijking te maken: de eerste Mortal Kombat werd binnen acht maanden gemaakt door vier mensen. Het verschil tussen nu en 1992 is dat er nu veertig mensen meer dan twee jaar bezig zijn met één game.


17:32  'Alien FPS is een droom'
17:25  Screens en trailers Tales of Innocence
 Reacties (3)
 Pagina: 1
marino op 29-11-2007 om 17:57 [Niv: 90 / Exp: 4520]
hebben ze helemaal gelijk in, maar dan nog is het wel handiger sinds de vraag naar banen in de game industrie gaat stijgen denk ik. dan zullen ze meer werknemers nodig hebben

maar idd het is moeilijk om tegenwoordig games te maken sinds de graphics en de physics beter worden.

Wii gamer op 29-11-2007 om 18:39 [Niv: 290 / Exp: 14517]
De games worden ook steeds gecompliceerder en langer. Het gaat nu niet alleen om het concept zelf dat uit moet worden gewerkt in een paar pixels [16 bits]. Het moet inmiddels met high definition op beelden vastgelegd worden en de speelbaarheid ligt een stuk hoger. De fysics en de realiteit moeten goed in de games tot stand worden gebracht. Er zijn zoveel dingen bijgekomen dat het vanzelfsprekend is dat het ontwikkelen van games ingewikkelder is geworden.

Devilly op 29-11-2007 om 18:58 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ Wii gamer: 'De games worden ook steeds gecompliceerder en langer.'
Daar ben ik het toch even niet mee eens, al vraag ik me wel af wat je precies bedoelt met gecompliceerder. Als je bedoelt dat de spellen meer diepgang kennen, dan moet je toch ook nog even een paar 'oudere' games spelen, want er zijn er die een groot deel van de games van nu voorbijstreven. En dat de games langer worden is onzin. Redelijk veel games zijn tegenwoordig binnen 10 uur uit te spelen, wat ik nu niet echt lang noem. Ik ken genoeg games van vroeger waar je veel langer over doet.

------------------------------------

Dat is inderdaad een ontzettend groot verschil (de vergelijking). Voor ons is het enkel mooi, aangezien wij mooie games voorgeschoteld krijgen. (Al betalen we daar natuurlijk wel weer voor.)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Mortal Kombat vs. DC Universe
Type:
Game
Releasedatum:
21-11-2008
Ontwikkelaar:
NetherRealm Studios
Uitgever:
Midway
Media:








Meer media