De toevoeging van achievements gaven de ontwikkelaars een kans om grootse prestaties van gamers te belonen, andere ontwikkelaars willen er echter zo snel mogelijk vanaf zijn.
De ontwikkelaars achter Avatar: The Burning Earth lijken weinig zin gehad te hebben om achievements op een leuke manier toe te voegen, ze kwamen namelijk op een vijftal vrijwel identieke achievements: maak combo's en verdien achievements. Het leek één gamer een uitdaging om te kijken hoe snel hij dit kon behalen, onderstaand filmpje geeft aan dat je niet veel meer dan twee minuten nodig hebt om de duizend punten binnen te halen.
En dit is voor de 360?? Man wat een (..) kwaliteit XD
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 19-11-2007 om 16:34
[Niv: 1182 / Exp: 59076]
Dit soort games maakt het achievementsysteem wel wat belachelijk, daarom kijk ik veel liever naar de mensen hun score per game en het gemiddelde vna de game dan hun gamerscore.
Rene Groen
(Eindredacteur)
op 19-11-2007 om 16:37
[Niv: 747 / Exp: 37359]
Achievements kunnen als een ideaal systeem werken om belangrijke prestaties te belonen, games als bovenstaande zorgen ervoor dat het hele systeem onderuit gehaald wordt.
Gast (213.119.68.xxx)
op 19-11-2007 om 17:12
de moeilijkste achivements vind ik tot nu toe toch die van Gears of War
Gast (82.170.162.xxx)
op 19-11-2007 om 17:16
Ik vind het het wel leuk................dat hele Achievement/gamerscore gedoe is voor gamers die zichzelf en gamen te serieus nemen, of voor haantjes.
im2
op 19-11-2007 om 19:06
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Dat hele puntensysteen moesten ze gewoon slopen. Beloningne zijn veel leuker
Devilly
op 19-11-2007 om 21:00
[Niv: 275 / Exp: 13756]
Het is dat de game ook niet veel lijkt te zijn, anders was het helemaal triest geweest.
Gast (82.169.80.xxx)
op 19-11-2007 om 22:09
Gears of war het moeilijkst? die vond ik juist een van de gemakkelijkste. dead rising dat is pas moeilijk.