Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(6) 
(2) 
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Veel nieuwe info van Prototype


Door Rene Groen op 13-10-2007 om 14:42
Bron: Games Radar

Protype belooft een interessante game te gaan worden, toch weten we nog niet heel veel over de game. Tijd om Max Belanger, producer van het spel, aan het woord te laten.

In een interview komen we namelijk nieuwe informatie te weten, we hebben even een overzichtje gemaakt voor jullie:

- Om de ant-held Alex Mercer te maken komt het aan op verschillende rollen die hij moet vervullen. De eerste draait om zijn gedrag en ten tweede moet hij vreselijke dingen doen. Een anti-held is dan ook het tegenovergestelde van de goede figuren die je vaak ziet, toch is Mercer wellicht even krachtig als deze goede figuren.

- In het verhaal zijn we op zoek naar antwoorden rondom Mercer, denk aan de manier waarop hij aan zijn krachten is gekomen, hoe zijn verleden in elkaar zit, etc. Gedurende dit avontuur leren we wat hem is overkomen en waarom hij sommige dingen doet.

- Mercer is niet langer een mens die gemaakt is van vlees en bloed, hij is 'iets'. Wat dit 'iets' is vertelt hij nog niet, dat zou teveel vrij geven en daar moeten we achter komen in de game zelf.

- Het verhaal kent geen keuze tussen goed en kwaad, het is dus geen game als Fable waarbij je het karakter een bepaalde richting in kunt sturen.

- In de game zul je behaalde doelen moeten behalen om verder te komen, de volgorde waarop je deze doelen behaalt alvorens je verder mag bepaal je zelf. Het is dus niet zo dat je een totale vrijheid krijgt, wel krijg je gedeeltelijke vrijheid op bepaalde momenten.

- Enkele van de donkere acties die Mercer doet is het doden van mensen en ze consumeren. Hij zit hierbij vast in een oorlog tussen drie kanten, te weten die van hemzelf, de militairen en 'het geïnfecteerde'. In het verhaal kom je erachter waarom het zo belangrijk om te overleven, wie weet wat er zal gebeuren als de militairen je te pakken krijgen?

- Eerder noemde Belanger Marcus Fenix al als Mickey Mouse in tegenstelling tot Mercer, dit deed hij omdat Prototype zich in een fantasy setting afspeelt waarin tentakels uit een lichaam kunnen komen, in tegenstelling tot een kettingzaag die je in de hand hebt en waarmee je het opneemt tegen vijanden.

- De lead designer van de game, Eric Holmes, vertelde eerder dat Prototype met nieuwe next-gen mogelijkheden zou komen die ass gingen kicken. Eén van deze elementen noemt Belanger het rijden met een tank in een zeer drukke omgeving en de reactie van de passanten daarop. Hoewel we het rijden in een tank ook wel uit Battlefield kennen was het hier vooral in grote, open elementen en niet in de drukke gebieden die Prototype zal geven.

- De krachten die we tot nu toe van Mercer zagen was slechts een klein voorproefje van het geheel, de rest zullen we volgend jaar gaan zien.

- Het team werkt nog aan de creatie van Mercer, hoewel het niet gaat om grootse aanpassingen is het vooral de grafische kant die nog wat aanpassingen kent in tegenstelling tot de finale versie.

- De reden dat Mercer nog steeds kleren draagt is omdat het geen superheld is, maar iemand die ooit mens was. Omdat de setting van de game nog steeds realistisch is besloten ze hem geen rare pakjes aan te trekken.

- Beelden waarin Mercer op een dak stond deden denken aan Assassin's Creed, toch wil het team geen kopie maken van deze game. Sterker nog, de eerste concepten van het spel bestonden al ver voordat Assassin's Creed tentoongesteld was. Dat hij hierbij een hoodie van zijn trui over zich draagt komt omdat hij een mysterieuze man is en de ontwikkelaar wilde hierbij niet meteen zijn identiteit openbaren. Het kan zijn dat hij op een bepaald punt zijn hoodie af zal zetten, zeker is dit nog niet. Tevens zou het kunnen dat hij later andere kleren krijgt in de game, maar dit is nog geen zekerheid

- Belanger denkt dat een spin-off van de game goed zou kunnen werken, maar dat dit afhankelijk is van hoe gamers het verhaal zullen ontvangen.

- Er zal een co-op functie komen, de tweede speler is hierbij een andere versie van Alex zelf. Het team wil hierbij de krachten van beide kunnen combineren, maar of dit daadwerkelijk zal gebeuren is iets waar ze nog naar kijken.



14:53  "Geen exclusiviteitsgarantie voor MGS 4 en FF XIII"
14:23  NBA Live 08 krijgt belangrijke update
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (86.87.11.xxx) op 13-10-2007 om 16:35
dat spel lijkt me zo vreed, en zkr dat co-op spreekt me aan.

Oja, het spel zelf komt uit voor 360 en ps3.

MaartenL (Redacteur) op 15-10-2007 om 11:06 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Idd, deze game lijkt me zeer cool.

Ik hoop dat ze het dan ook fatsoenlijk uitwerken.

Zeker een game die ik me ga halen.

Gast (195.73.215.xxx) op 16-10-2007 om 14:04
Ik vraag me af hè hoe iemand zo hard kan rennen en springen zonder dat zn hoodie af gaat door de wind enzo :O woosh,. ahh mn hoodie nu ziet iedereen mn ugly face :P , nja maar de game wordt zeker wel tha bom, zolang ze er een goed verhaal in stoppe en het lekker speeld :D, en die Co-op gaat dat nou nog door ?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Prototype
Type:
Game
Releasedatum:
12-06-2009
Ontwikkelaar:
Radical Entertainment
Uitgever:
Vivendi Games
Media:








Meer media