Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

[Upd.] Too Human toont gameplay


Door Roderick op 06-10-2007 om 11:57

Het verhaal rond de ontwikkeling van het eerste deel in de Too Human trilogie is een trilogie op zich. De game heeft nogal een lang en ingewikkeld ontwikkelingsproces achter de rug en in 2008 komt er dan toch echt een eind aan met de release van de game. Vandaag leren we alvast wat meer over een hoofdpersonage in de game: Baldur





11:57  Schaars geklede screens Ghost Squad
11:44  Zes nieuwe screens Universe at War
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Roderick op 06-10-2007 om 11:58 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Tweede video met gameplay toegevoegd. Die video brengt mijn vertrouwen in de game weer helemaal terug: het vechten ziet er goed uit, de graphics zijn mooi, de setting is goed...alleen de omgevingen zijn niet altijd even mooi. Ben nu wel erg benieuwd naar de game

Gast (85.223.48.xxx) op 06-10-2007 om 12:00
sorry hoor Ziet er ni uittt

Devilly op 06-10-2007 om 12:17 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Oke, die kan eigenlijk zo terug in mijn most-wanted lijstje. De gameplay lijkt me erg leuk, grafisch ziet het er goed uit en heeft het een stijltje dat mij erg aanspreekt. Het heeft misschien niet overal de afwerking van een Mass Effect, maar ja, er zijn ook maar weinig games die dat hebben. Al met al een (sub)topper als je het mij vraagt.

Dnarbeis op 06-10-2007 om 12:17 [Niv: 60 / Exp: 2984]
De graphics zijn mooi, de omgevingen ook,

Maar de Gameplay? een beetje hack/slash ziet er het uit

Gast (82.156.197.xxx) op 06-10-2007 om 12:57
ik vind het jammer dat je de "snelheid" van de handwapens (zwaarden en stokken) ziet daardoor lijkt het beeld met die wapens schokkerig ik denk dat ik tog voor DMC ga die style bevalt me beter en ziet er met de moves ook wat gelikter uit.

Gast (62.194.154.xxx) op 06-10-2007 om 13:19
jezus wat een gemieren neuk weer. Eerst zien de grafics er niet uit, nu zien de grafics eruit. Hebben de ps3 fanboys weer andere dingen om aftezeiken. Het zal nooit is ''goed'' zijn he?

Ikzelf vind het er fantastisch uit zien. Na al dat gekut met Epic. Laten ze toch zien dat ook zij (Silicon Knights) met de u3 enginge kan omgaan.

Ook deze gaat op me most wanted!

Vaizard op 06-10-2007 om 13:20 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Ben het eigenlijk wel eens met de laatste gast... Eerst keek ik echt uit naar dit spel maar de actie is in mijn ogen nog steeds niet beter geworden. Ziet er nog steeds super houterig uit. Als ze nou 'n vechtstijl implementeerde zoals bij god of war of bij ninja gaiden dan zou ik het spel sneller halen denk ik...

Dus:
-fix de houterige animaties (als je met 'n zwaard slaat zie je geen mooie ronding maar hoek/hoek/hoek).
-fix de vechtstijl....

Devilly op 06-10-2007 om 14:24 [Niv: 275 / Exp: 13756]
@ Vaizard: de animaties zoals je die aangeeft, zijn hoogstwaarschijnlijk zo bedoelt. De hele game heeft een technische tint en daar passen ronde vormen vaak niet zo mooi in. Mij hoor je er in ieder geval niet over klagen.
Over de vechtstijl moet je niet beginnen. Je twee voorbeelden zijn enkel en alleen daarop ontworpen, dit spel heeft RPG elementen en kun je daarom niet daarmee vergelijken. Daarbij krijg je dan weer het gezeur dat de game een gejat vechtsysteem heeft. Het lijkt mij eigenlijk wel prettig, maar daar kan ik natuurlijk pas over oordelen als ik het zelf gespeeld heb.

Tecnomic NL op 06-10-2007 om 14:37 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Het ziet er inderdaad net wat indrukwekkender uit dan de vorige beelden. Maar nog steeds vind ik de combat nogal statisch ogen. Dus weinig vloeiende (vecht) animaties en houterige slashwerk.

Maar zover ik heb begrepen komt het spel pas volgend jaar (kenmerkend). Alle tijd dus om deze aspecten flink onder de handen te nemen

wackyprofessor op 07-10-2007 om 01:48 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Flink verbeterd ondertussen ja, hopelijk werken ze het ook nog goed af. Want de setting 'dig' ik wel.

Digital Knight op 07-10-2007 om 13:59 [Niv: 12 / Exp: 600]
Dit ziet er al een heel stuk beter uit dan toen deze game nog op de unreal engine liep.
Mooie omgevingen mooie karakters.

De gevechten kunnen nog wel de nodige polish gebruiken, maar daar hebben ze nog een paar maanden de tijd voor.

MaartenL (Redacteur) op 07-10-2007 om 16:18 [Niv: 472 / Exp: 23598]
De bewegingen zien er idd nog wat houterig uit maar alles ziet er al aardig verbeterd uit.

Ben eens benieuwd of hij nog steeds de topper gaat worden die ik ervan verwacht... Ik hoop het in ieder geval.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Too Human
Type:
Game
Releasedatum:
29-08-2008
Ontwikkelaar:
Silicon Knights
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media