Als je tegenwoordig met een shooter komt zul je wel enkele vernieuwingen in het genre moeten komen om je staande te houden tegenover de vele andere shooters die er al op de markt zijn.
LucasArts en Day 1 Studios denken met Fracture een succesformule in handen te hebben. Het spel draait namelijk niet alleen om het schieten met de beschikbare wapens, maar ook het vervormen van het landschappen. Door speciale granaten kun je bijvoorbeeld gebergten of dalen creeëren en de wereld zo naar je eigen hand zetten. Vernieuwing of alleen maar een gimmick? Dat weten we pas volgend jaar, dan verschijnt het spel op de PlayStation 3 en Xbox 360.
Nelus
op 04-10-2007 om 18:03
[Niv: 526 / Exp: 26310]
Ik vind het tot nu toe gimmicky. Ik wil alles om me heen kapot. Niet alleen terrein verhoging en bla bla bla. Ik wil wel gewoon vorming van terrein, dat als je granaat gooit, dat er dan een echt gat komt enzo maar niet bergen creeëren. Als flatgebouwen en complete bunkers nou eens vernietigd konden worden, dan pas wordt het fun.
im2
op 04-10-2007 om 19:06
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Allemaal leuk, maar ik vraag me af of het ook leuk blijft