Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
TopSpin 2K25
WWE 2K24
Nieuws:

Flinke systeemeisen voor eerste Unreal 3 Engine game


Door Roderick op 10-11-2006 om 19:24
Bron: Tweakguides

RoboBlitz wordt een Arcade game voor Xbox 360 en een PC game waarbij een robotje verschillende taken moet uitvoeren om een bepaald level te voltooien. In principe dus een vrij basis benadering, als we kijken naar gameplay. De puzzels moeten de game de uitdaging meegeven.

Je PC krijgt sowieso een uitdaging te verwerken. Roboblitz is de eerste game die de Unreal 3 engine gebruikt en die je nu kunt proberen op je PC middels deze demo. Deze weegt 360 mb. De systeemeisen van deze kleine Unreal 3 engine game zijn flink: P4 3.2EE of X2 3800+ met een GeForce 7800 of ATI X1800 grafische kaart. Voor de toekomst belooft dit flinke investeringen voor PC gamers.

De Xbox 360 zal overigens maar 50mb groot zijn voor de volledige versie van de game. Dit komt omdat de game gebruik maakt van 'procedural texures', deze techniek maakt het mogelijk textures van veel betere kwaliteit te leveren tegen veel mindere bestandsgrootte. Nadelen hiervan zijn de extra rekenkracht die hiervoor is vereist en de moeilijkheidsgraad van het ontwikkelen van deze textures, een zeer knappe kop in wiskunde is een vereiste.


19:55  Screens Armored Core 4
18:43  Frozen Codebase wordt Xbox 360 ontwikkelaar
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Red_Army op 10-11-2006 om 19:41 [Niv: 28 / Exp: 1392]
dag! dan spel ik wel gerust verder css op p 3ghz en op mijn inmiddels bejaarde 9600

Gewijzigd door Red_Army op 10-11-2006 om 19:41

Nash op 10-11-2006 om 19:45 [Niv: 73 / Exp: 3656]
rofl idd... systeem eisen zijn een beetje heel erg hoog

Sabzero op 10-11-2006 om 20:00 [Niv: 4 / Exp: 207]
ja, wat hadden jullie dan gedacht, dat je deze games nog steeds met een 9600 konden spelen !

Devilly op 10-11-2006 om 20:19 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Da's de toekomst, blijkbaar niet voor mij weggelegd (in ieder geval niet op de computer).

Nelus op 10-11-2006 om 21:50 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Ff wachten tot volgend jaar, want dan zijn die hardware-componenten een stuk gedaald met de komst van DX10 kaarten.

crono op 10-11-2006 om 23:40 [Niv: 63 / Exp: 3156]
tegen een jaar heb je weer het nieuwste nodig in een pc,zo gaat dat altijd,een kaart ten kosten van 2,5 wii of 1,5 360 of 1 ps3 dan nog een cpu en waarschijnlijk wat ram erbij.

Ach ik speel games wel op me console,1 x in de 5 jaar een hapje geld.

LUPUS op 11-11-2006 om 00:30 [Niv: 81 / Exp: 4043]
De systeemeisen vallen mee. Een Xbox 360 met harde schijf kost 400 euro.

Cain op 11-11-2006 om 10:56 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Oooooh, dus die Unreal 3 Engine valt ook wel mee. Hoef hiervoor iig niet te upgraden naar een GeForce 8800 (minimaal 450 euro ).
Zijn dit minimum requirements of recommended requirements?

Gewijzigd door Cain op 11-11-2006 om 10:57

Gast (85.147.252.xxx) op 11-11-2006 om 13:21
Microsoft® Windows® XP SP2, Intel® Pentium® 4 2.0GHz or AMD Athlon™ XP 2000+, 512 MB RAM, 400MB Hard Disk Space, nVidia® Geforce® 6600 or ATI Radeon® X800 Video Card with 256 MB RAM, DirectX Version 9.0c

zijn de minimale systeemeisen volgens de site waar je de demo kunt downloaden.

Cain op 11-11-2006 om 13:22 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Ah thnx, valt het allemaal toch weer behoorlijk mee.


Gewijzigd door Cain op 11-11-2006 om 13:23

Gast (217.122.89.xxx) op 11-11-2006 om 22:49
Die minimale systeemeisen zijn volgens mij een beetje overdreven.
Op mijn mid-end systeempje (Athlon64 3200+,1GB RAM,7600GS 256MB) loopt dit spel helemaal perfect met de graphics op hoog (voor zover die graphics zijn in te stellen dan).
Alleen de eerste keer opstarten duurt belachelijk lang, want dan moet hij allemaal shaders pre-cachen en textures berekenen.
Maar wanneer je dan je sigaretje en je tweede kopje koffie op hebt kan het spelen beginnen.
Veel vind ik er niet aan, en 't ziet er ook niet erg bijzonder uit. Maar voor de puzzelaars is dit vast wel een leuk spel.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
RoboBlitz
Type:
Game
Releasedatum:
06-12-2006
Ontwikkelaar:
Naked Sky Entertainment
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden