Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Death Jr. 2 pakt de fouten van het eerste deel aan


Door Rene Groen op 11-10-2006 om 11:33
Bron: IGN

Death Jr. was niet het gehoopde succes waar men op hoopte en bleef dan ook hangen in de middenmoot. Met deel 2 moeten de fouten uit deel 1 ongedaan worden gemaakt.

Stap voor stap geeft de ontwikkelaar aan op welke punten ze gaan verbeteren.

Nummer 1: Verbeterde camera / controls

De camera en de controls zijn op de schop gegaan, waardoor je dit keer de camera kunt draaien met de L en R knop. DJ schiet nu in de richting waar hij naar kijkt, niet waar de camera naar kijkt.

Nummer 2: Verbeterde verhaallijn en meer voice-overs

In totaal is er nu meer dan zestien minuten aan FMV's om het verhaal te vertellen en zijne r tevens meer stemmen in het spel verwerkt.

Nummer 3: Verbeterd licht

Het lichtmodel is compleet aangepast, inclusief HDR-stijl licht, wat vooral voortkomt uit het onderzoek op de PlayStation 3. Door dit systeem hebben we meer licht in de verte, waardoor het geheel nooit te donker of te licht moet worden.

Nummer 4: Meer replaywaarde

Dit keer zal het doorspelen van het spel acht tot tien uur gameplay met zich meebrengen, zijn er vier moeilijkheidsgraden, kun je levels opnieuw doorlopen om te zoeken naar onderdelen van wapens, speel je het verhaal twee keer (als DJ of Pandora) en is er een co-op mode voor tweespeler actie.

Naast deze punten is er ook gewerkt aan een betere AI en de scripting binnen het spel. Of dit alles gaat leiden tot een waardige sequel? In een review komen we daar uiteraard op terug.



11:39  Ubisoft is creatief, EA niet
11:13  Beleef je eigen pretpark in Thrillville
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Joni Philips (Eindredacteur) op 11-10-2006 om 11:42 [Niv: 1182 / Exp: 59076]
Klinkt veelbelovend.

Devilly op 11-10-2006 om 15:00 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Klinkt inderdaad goed, nu moeten ze het alleen nog waarmaken (wat vaak het lastigste blijkt te zijn ).

cfreak24 op 13-10-2006 om 16:32 [Niv: 43 / Exp: 2130]
daar zit ook weer wat in

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Death Jr II:: Root of Evil
Type:
Game
Releasedatum:
30-05-2008
Ontwikkelaar:
Backbone Entertainment
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media