Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2024 
(0) 
01 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
30 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
29 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Mei 2024 
(0) 
25 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Mei 2024 
(0) 
23 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(2) 
22 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
17 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
16 Mei 2024 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
15 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
13 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Mei 2024 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Mei 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Mei 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Nieuws:

Evolve met flinke Day One patch


Door Rene Groen op 10-02-2015 om 07:10
Bron: Evolve Website

Vanaf vandaag is Evolve verkrijgbaar voor de PC, Xbox One en PlayStation 4, alvorens je echter met de titel aan de slag kunt zul je eerst een Day One patch moeten downloaden ter grootte van 3GB.

De patch brengt een serie verbeteringen welke doorgevoerd zijn na feedback bij de open beta. Ontwikkelaar Turtle Rock vertelt hierover dat ze trachten om enkele Hunter en ieder Monster op een juiste manier te tunen en dat we tegelijkertijd snel in een match terecht komen. Onderstaand de complete lijst met verbeteringen:
    Balancing tweaks
    We already noted this in an interview with Turtle Rock’s Chris Ashton, but we are constantly adjusting things in the background so that every Hunter and every Monster is finely tuned. What we learned about what’s being done to Wraith alone was eye-opening. (Check out the Open Beta infographic and Q&A here). A lot of the data gathered from the Big Alpha and Open Beta weekends helped us make these tweaks.

    Game and level-loading optimisations
    As we strive to push the engine and cram as much as possible into your Evolve experience, we’re also working are to optimise performance on your system. These improvements range from load times to improving matchmaking and network bandwidth optimisations.

    General Bug Fixes
    During the Big Alpha and Open Beta periods we asked you – our community – for your help and feedback. We are addressing bugs found during our tests and we have you to thank for making Evolve that much stronger with this patch.

    New Elite skins
    After the Big Alpha, we wanted to rework the Elite skins for Hunters and Monsters based on feedback we got from the community. The results of those requests are right here in this patch. We’ve updated or outright replaced the assets that were already in the game. All you need to do to unlock them: EARN THEM. Learn more here.

    Connectivity to the Evolve Hunters Quest app
    This patch adds connectivity to work with Evolve Hunters Quest. We recently unveiled the game / companion app for Evolve. In one respect, it’s a fun Match-3 puzzle combat game. But it also has ties into the main console game through the my2K servers. Earn experience and watch overhead match replays through the app. Best of all, it’s free for iOS, Android and Windows Phone.


07:11  Toukiden Kiwami
07:10  Monster Hunter 4 Ultimate toont Gore Magala
 Reacties (10)
 Pagina: 1
Gast (62.140.132.xxx) op 10-02-2015 om 12:08
Ongelooflijk echt, een patch van 3gb. Dus je kunt eerst een tijdje downloaden eer je kunt beginnen met spelen. Triest echt, hopelijk flopt deze game als een gek. Maak eerst je game af voordat je het uitbrengt. Goddomme zeg..

MaartenL (Redacteur) op 10-02-2015 om 12:33 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Als dit een jaar of 2-3 terug was geweest, had ik nog geklaagd maar tegenwoordig is een day one patch al standaard geworden.

Sowieso is het niet echt iets slechts, het toont aan dat de developers steeds bezig zijn met het verbeteren van hun game en als de game al goud is gegaan, is een patch de enige oplossing natuurlijk.

No'tje op 10-02-2015 om 12:52 [Niv: 205 / Exp: 10245]
Ik weet nog niet of deze ga halen, de prijs is best hoog voor MP only. En je bent afhankelijk van de community, vooral op Steam. Na een paar maanden zit iedereen weer CS te spelen.

Redneckerz (Redacteur) op 10-02-2015 om 13:31 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 62:
Dus omdat de game een day one patch heeft mag het gehele spel gelijk floppen? Mooie logica..

Gast (217.119.236.xxx) op 10-02-2015 om 13:37
Ik snap die logica wel. Je zou verwachten dat een game goed genoeg is getest voordat je 'm gaat uitbrengen. Het lijkt wel of de hele testfase overgeslagen wordt.

Redneckerz (Redacteur) op 10-02-2015 om 14:09 [Niv: 227 / Exp: 11336]
Vind ik van niet. Ik vind het eerder aannemelijker dat er op QA is bezuinigd om de game maar te releasen. Of dat te verwijten is aan de ontwikkelaar of de uitgever laat ik even in het midden.

Gast (62.140.132.xxx) op 10-02-2015 om 14:40
Nee het mag van mij floppen omdat er een lange neus wordt gemaakt naar de gamer toe. Eerst uitstel en vervolgens nog met een patch komen van een belachelijke omvang. Je zult maar een 6mb verbinding hebben en uurtje of anderhalf moeten downloaden. Ubisoft werd hierom haast gelyncht ten tijde van Unity. Dus laat dit bedrijf ook maar bloeden.

MaartenL (Redacteur) op 10-02-2015 om 14:42 [Niv: 472 / Exp: 23598]
@Nin007

Er is ook een solo-mode aanwezig met bots en die is best vermakelijk. Je skills verbeteren en ervaringspunten tellen ook voor multiplayer.

Natuurlijk is het nog steeds hoofdzakelijk een multiplayer spel.

@62.140.132.xxx

Dat Ubisoft op de vingers werd getikt is simpel: Unity was nagenoeg onspeelbaar. Op het moment heb ik een uur of zes in Evolve gespeeld en haast geen enkel probleem gehad.

Gewijzigd door MaartenL op 10-02-2015 om 14:44

Redneckerz (Redacteur) op 10-02-2015 om 14:51 [Niv: 227 / Exp: 11336]
@ Gast 62:
Ik denk niet dat dit aan de programmeurs te wijten valt. Zij zullen hun best hebben gedaan om dit te voorkomen. Je kan eerder Take2 hier op afrekenen dan Turtle Rock.

@ MaartenL:
Ik denk dat Ubisoft eerder de kritiek kreeg omdat ze constant rond het probleem heen draaiden en PR er een drama van maakten. De game moest perse in 2014 uitkomen, met als gevolg dat de heren/dames van Unity niet veel anders konden dan zoveel mogelijk fixen. Het resultaat: een half afgewerkt spel dat nog minstens 3 maanden in de sudderbak had kunnen liggen. Met dank aan de hoge pieven bij Ubisoft. Als de game nu uit was gekomen was het zeer zeker minder buggy zijn geweest.

Nelus op 10-02-2015 om 15:24 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Gisteren was ik bij de launchparty van Evolve en het probleem is dat door digitale downloads nu de game al een maand van tevoren aangeleverd moet worden in de stores, soms twee. In die 2 maanden kan je nog veel dingen doen, dus vandaag de 3gb patch met fixes.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Evolve
Type:
Game
Releasedatum:
10-02-2015
Ontwikkelaar:
Turtle Rock Studios
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media